Polityka prywatności

16 listopada 2014

Świąteczne kolędowanie / Christmas carol

Taka oto okrągła. Ze śnieżynkami, charmem i świątecznym kolędowaniem.

Another round card. With snowflakes, charm and Christmas carols. 




Zgłaszam moją kartkę na wyzwania / I enter my card to below challenges:
- #127 - A Touch of Charm at Crafty Cardmakers
- Listopadowe wyzwanie # 32 - Świąteczna praca z muzyką



Wykorzystałam: biały karton - studio75, papier z zestawu Zimowy poranek - studio75, grafika - Lemoncraft, napis, charm, wstążka, sznurek, perełki samoprzylepne.

Pozdrawiam serdecznie!
Aneta

13 komentarzy:

  1. Przepiekna,klimatyczna praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoje miłe słowa! Cieszę się, że ciągle tutaj zaglądasz.

      Usuń
  2. Śliczna, chyba nabrałam chęci zrobienia kartek bombek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do dzieła, Reniu! Ja polubiłam takie kółeczkowe kartki, jak widać. :-)

      Usuń
  3. Ale cudna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. This is so pretty - love the snowflake charm!

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers and More!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great use of your dies to create this vintage Christmas card.
    So pleased to see you at CuM for our snowflake challenge. :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!